HTML

K&Zs nagy kalandja Hongkongban es Fulop-szigeteken

Friss topikok

• pekka-minki: Ha ülsz itthon a képernyő előtt, kint borús, végre már enyhébb, de így is csak 10 fok körüli a hőm... (2013.02.27. 15:06) Puka Beach, Ilig-Iligan Beach, Naplemente a White Beachen
  • tsokistsoook: Rágugliztam a szigetre, és ejtettem értetek pár könnycseppet.:P (2013.02.26. 15:28) Utolso allomas, Boracay
  • pekka-minki: Odaadnám érte a fél papucsom, vagy még a párját is, ha ott lehetnék, ahol ezek a csodás képek kész... (2013.02.23. 15:07) Coron, Busuanga
  • pekka-minki: Tiltakozunk az ENSZ Emberi Jogok Bizottságánál és követeljük, hogy legalább a trópusokon állandó l... (2013.02.20. 15:28) El Nidoban is el tud romlani az ido...
  • pekka-minki: Na most már citromsárga vagyok az irigységtől ezen a fagyos szürke budapesti délelőttön, de sebaj,... (2013.02.19. 09:26) El Nido

Címkék

El Nido

2013.02.18. 12:01 Kittcsi83

Fekszem egy fuggoagyban, balra mellettem a bungink. Kis verandas, tengerre nezo panoramas kis haziko ez, benne egy aggyal es egy furdoszobaval. A verandara kis lepcson kell felmenni, elotte egy vizzel teli vodor var minket, hogy le tudjuk mosni a labunkrol a homokot, mielott bemennenk a bungiba. A fuggoagy mellett, szinten a balomon a helyi kandur pihen epp a homokban, ot mar simiztem egy kicsit delutan. Elottem egy hatalmas nagy fa van, amire fel van kotve a fuggoagy. Jobbra pedig a tenger, tavolban a kis szigeteket latni, amerre ma  turazni voltunk.  A bancak (filippino hajok, jellegzetessege a ket oldali „kitamasztofa”, melytol ugy neznek ki, mint valami hatalmas vizibolhaJ) pedig ringatoznak a vizen, ahogy a nap suti oket, mar csak a sziluettjuket latni. A latvanyhoz a tenger hullamzasat hallani es azt, hogy csiripelnek a madarak. Lassan pedig elkezdodik a naplemente, megyek is majd Zshez nezni, aki epp napozik a parton. Teljesen idilli.

Meg kell allapitani, ez a kis resort tokeletes valasztas volt. Nincs benn El Nidoban, az elotte levo Corong Corong kis falucskaban van. A buszallomas setaval negyed ora alatt elerheto es a varosban is amugy benn lennenk 20-25 perc alatt kb. De a busztol inkabb tegnap tricikliztunk. A bungink a legjobb, ket beach frontos van, abbol az egyik a mienk. Ugy voltunk vele, hogy hosszu idot leszunk itt, akkor mar ne a masik haz hatat nezzuk. Amugy gyonyoru kis kert vesz minket korul, a foepuletben, ami a parton van szinten, talalhato egy kis tv szoba, tarsalgo es az etterem. Itt lehetne reggelizni/ebedelni/vacsizni.

A bungink ablakabol tokeletes kilatas nyilik a tengerre, es meg kell hagyni van hangulata annak, amikor az ember lanya hajmosas kozben a furdoszoba ablakabol a palmafakra es a fugefara tekint ki.

A varos amugy sokkal nagyobb es turistasabb, mint Sabang. Sokkal tobb a tricikli, a bolt es a kulonbozo utazasszervezo iroda is, akik az El Nido elott elterulo Bacuit Archipelagoba szerveznek kulonbozo kis turakat. Amugy ez teljesen olyan (sztem), mint Vietnamban a Halong-obol. Van A, B, C es D tura, ezek keretein belul elvisznek kisebb lagunakba, titkos barlangokba es hofeher homokos strandokra bancaval, mikozben buvarkodni is lehet.

Ma az A turan voltunk, megneztuk a nagy illetve a kis lagunat (itt egy barlangba is beusztunk). Buvarkodtunk a Simisu szigetnel, lattunk mindenfele gyonyoru halat, elenk keket, szenillat, sarga, rozsaszin es elenkzold szinben pompazot es ket kek tengericsillagot is tobbek kozott. Ebedunket az egyik szigeten fogyasztottuk el, Zs grillezet halat, en sult csirkecombot ettem, melyhez volt rizs es salata talalva. Desszertnek pedig isteni finom mangot es dinnyet kaptunk. Valami fenseges volt.

Ma lefoglaljuk a hajojegyunket, amivel majd penteken Busuangara megyunk, holnap pedig irany a B jelzesu tura, majd arrol is beszamolunk.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pekka-minki 2013.02.19. 09:26:43

Na most már citromsárga vagyok az irigységtől ezen a fagyos szürke budapesti délelőttön, de sebaj, mi is hamarosan indulunk, távutazás után valódi utazásra. :-)))