HTML

K&Zs nagy kalandja Hongkongban es Fulop-szigeteken

Friss topikok

• pekka-minki: Ha ülsz itthon a képernyő előtt, kint borús, végre már enyhébb, de így is csak 10 fok körüli a hőm... (2013.02.27. 15:06) Puka Beach, Ilig-Iligan Beach, Naplemente a White Beachen
  • tsokistsoook: Rágugliztam a szigetre, és ejtettem értetek pár könnycseppet.:P (2013.02.26. 15:28) Utolso allomas, Boracay
  • pekka-minki: Odaadnám érte a fél papucsom, vagy még a párját is, ha ott lehetnék, ahol ezek a csodás képek kész... (2013.02.23. 15:07) Coron, Busuanga
  • pekka-minki: Tiltakozunk az ENSZ Emberi Jogok Bizottságánál és követeljük, hogy legalább a trópusokon állandó l... (2013.02.20. 15:28) El Nidoban is el tud romlani az ido...
  • pekka-minki: Na most már citromsárga vagyok az irigységtől ezen a fagyos szürke budapesti délelőttön, de sebaj,... (2013.02.19. 09:26) El Nido

Címkék

Hello Hongkong!

2013.02.09. 16:08 Kittcsi83

Idoben erkeztunk Hongkongba annak ellenere, hogy Dohabol kesve indultunk. A repuloben ulve meg csomagokat vartunk, a felszallopalyanal is acsorogtunk, mert akkora volt a legiforgalom epp. A repules szuper volt, alusztunk is, epp, hogy megettunk a vacsorat, ropke 4-5 oras alvas utan mar hoztak is a reggelit. A kisasszonyok porogtek, meg is allapitottuk, hogy tavalyhoz kepest igen sokat fejlodott kiszolgalas teren a Qatar.

Megerkezven megkerestuk a buszunkat, gyonyoru szep, kis emeletes buszocska, azzal jottunk be a hotelunkig. Bamultuk a hatalmas, egigero hazakat, a sok-sok buszt, ami egymas hegyen-hatan kozlekedik, no es a nem keves embert.

Az idojarasrol csak annyit, hogy issszonyu hideg van, fazunk. Nagyon. Ugyhogy kezdodhet a reteges oltozkodes, mert ugyebar nem erre szamitottunk, na mindegy.

USA Hostel. Ez a szallasunk. Ez amugy egy nagy hazban van, a recepcio a 13. emeleten van, aztan onnan osztjak ki a tobbi emeleten levo szobakat. Lift visz fel a 13.-ra, de csak az egyik. Mert a ket liftbol az egyik csak a paros, a masik pedig a paratlan szamu emeletre visz fel. :-) Mokas.

A szobankrol annyit, hogy egy agy van benne, egy asztal, nulla szekreny. A furdoszobaban pedig a wc, a mosdo es egy ember allva fer el. :-)

Hongkong amugy nagyon tetszik nekunk, metroztuk, emeletes villamosoztunk es voltunk fenn a Viktoria-csucson. A panorama innen egyszeruen lenyugozo, ezert majd holnap is megnezzuk nappal.

Ime par hangulatkep, mert most megyunk aluszni. :-)

1.nap 066.jpg1.nap 103.jpg1.nap 131.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pekka-minki 2013.02.09. 21:50:06

Örülünk, hogy máris írtatok. Azt hittük, hogy ehhez ma túl fáradtak lesztek. Próbáljatok beszerezni valami meleg holmit, nehogy megfázással rontsátok a további programot.
Jobb időt kívánunk.
Távutazók

tsokistsoook 2013.02.14. 09:49:05

Nee, emeletes villamos? WOWOWOW!:)